Rice Lake 2006/07

Sem budu (nepravidelne)psat co se deje v RL, jak si vedem atd.
-- dobra stranka :D lifeguard.bloguje.cz

neděle, září 03, 2006

nejlepsi zazitek :]

tak tohle je snad muj nejlepsi zazitek tady.kdo me zna,ten pochopi..:]] To si takhle jednou Rob prizval domu hrstku svych dobrych kamaradu.Jako obvykle zalezli dolu hrat videohry,kdyz v tom jsem dostala ten super napad jit za nima a trochu jim dat do tela :D Prisla jsem tam a okolo 5 borcu hralo..ptam se:"kdo si jde zahrat fotbalek"..nic..po chvili se zvednul Calton ze si jako da proti mne at si nekoho sezenu do dvojky,prej prece nebudu hrat sama proti nemu!Css..to jeste chlapec nevedel jaka nakladacka ho ceka:] ja ze ne,ze by to nebylo fer.Kdyz jsem mu to nandala 10:5,zvednul se druhej typek a ze si to da se mnou taky,ze to neni mozny.To nemel delat,pekne jsem ho protahla 10:7 jenze to uz vsichni cumeli jak rika Krystof jak pul prdele z krovi:D [sry Kryso].Takhle jsem pokorila celou jeho bandu a tim jsem ziskala nejen respekt sveho noveho bratra Roba,ale i respekt cele jeho crew,hahaha...akorat proti Roboj jsem nehrala,ten je moc dobrej,musism vic trenovat.vsadili jsme se,ze kdyz vyhraju,udela mi snidani:D
Jojo,to ten trenink z RC,B a z D.jdu spat s pohlazenim na dusi:]]

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

njn pravej skill se nezapre...jinak pekna sablona...

8:31 dop.  
Blogger Hanča, Pájka, Myšpulín said...

jj,dik.dut rikam,trenink z RC:]

1:27 odp.  
Anonymous Anonymní said...

no dobry, no .. jen myslim, ze se to pise Colton (Sirek) .. se mej

2:31 odp.  
Blogger Hanča, Pájka, Myšpulín said...

jj,tak teda Colton,ja nevim jak se to vsechno pise..

9:05 odp.  

Okomentovat

<< Home