Rice Lake 2006/07

Sem budu (nepravidelne)psat co se deje v RL, jak si vedem atd.
-- dobra stranka :D lifeguard.bloguje.cz

úterý, září 26, 2006

co je noveho

vsechno.Corale odjeli,louceni nebylo jednoduchy,prilis emoci na jedno maly mesto:(
zitra odlitaji z Chicago.Tenhle tyden je ve znaku homecomingu-coz znamena,ze vsichni studenti,co uz jsou z high school na collage se vracej z5 navstivit svoji starou stredni.Kazdy den je ve znaku neceho,napriklad dneska jsme meli mit ve skole obleceni na lov-maskace nebo vyrana oranzova barva,takova ta svitiva uplne.Pujcila jsem si Robovu bundu,kterou nosil asi kdyz mu bylo 12:D a jeste mi byla velka.Odpoledne se hral volejbal po skole,takze kdo chtel,mohl se zucastnit a ja jsem chtela:).Zitra se hraje powder puff-neco jako americky fotbal,ale pro holky.Hraje se mezi rocnikama.Mely jsem 2 treninky a zitra je to na ostro.Docela se tesim,je to desna sranda.Misto toho,aby jsme na sebe naskakaly a zastavily soupere mame kolem pasu vlajecky a ucelem je strhnout vlajecku tomu,kdo ma zrovna mic..ostatni pravidla jsou podobny jako fotbal.Co se tyce obleceni,tak zitra ma kazdej rocnik svoji barvu,napr. my mame cernou,takze musime prijit obleceny v cernym:)Dneska byl nas posledni zapas z tenisu,premyslim o tom,ze bych sla hrat v zime basketball.V sobotu je ples na zakonceni homecomingu,jak uz jsem asi psala,chodi se tam v parech a kluk,co te tam pozve te taky musi pozvat na veceri pred tim a zaplatit ti listek.Ja si obsataram kytku na zapesti a dam mu nasi spolecnou fotku(jeste se musime taky nechat vyfotit).Tak jsem na to zvedava.Mimochodem muj partner se jmenuje Drake Tomesh jestli hotreba nekdo znate nebo tak:) a vsimnete si toho ceskyho prijmeni.

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

no tak to se ted muzes s tim Drakem leda tak vyfotit:)))...napsala Cilka (ta co nema partnera na ples!:-)

5:42 odp.  
Anonymous Anonymní said...

ahoj pajo, achtung, uwaga, adel mi volala kvuli zitrku, hele ja bych mela mit do 5 brigadu neslo by to prosim prosim posunout treba na ctvrt na 6??prosiiiiiim!!jinak marte sem vse zatepla vyridila- jenze ona mi pak volala ze to ma v aute do kt se dostane az v pondeli:/prosim napis mi sms jestli sis to precetla!!!dik moc!!!tesim seeee!!!verca

1:16 odp.  

Okomentovat

<< Home