Rice Lake 2006/07

Sem budu (nepravidelne)psat co se deje v RL, jak si vedem atd.
-- dobra stranka :D lifeguard.bloguje.cz

pátek, prosince 08, 2006

gymnastika





Prvni zavody proti St. Croix Falls mam za sebou a konaly se v RL. Jsme rozdelene do 2 skupin. Varsity-to je 5 nejlepsich a zbytek 7 je JV. Ja soutezim za JV (na varsity zdaleka nemam a ani nevim, jestli bych mohla vubec byt ve varsity, protoze jsem exchange a trenuju s nima jenom rok). Ten delsi sloupec to je nas team. Ctvrta od zacatku jsem ja. Koukam na tu fotku a ani mi neprijde, ze bych byla nako extra mala oproti ostatnim:) Takze mela jsem sestavu na kladine a na prostnych(zinenky na podlaze). Obsadila jsem 1. misto na kladine za JV a 2. misto na koberci taky za JV. Podminkou je soutezit alespon ve 2 disciplinach ze 4. Mela jsem problemy s levym loktem cely mesic, tak se mi spatne trenovalo o to vic se divim svym uspechum! Musim uznat, ze jsem se desne klepala a byla jsem hrozne nervozni. Kvuli tomu jsem taky zapomnela cast sve sestavy na koberci (je to do hudby -moje hudba je Vltava od Smetany, trenerka chtela neco ceskyho) a skoncila jsem se svou natrenovanou sestavou o 6 sekund driv nez hudba, to je hodne! Nenechala jsem nic nahode a na tech 6 sekund jsem tam odcvicila co me zrovna napadlo:) nastesti to nikdo nepoznal. Na kladine jsem byla hrozne nervozni, dost jsem se tam klepala, ale nespadla a docela se mi to povedlo. Pridavam par fotek s holkama z tymu. Ta rozmazana koule na kladine, to jsem ja, kdyz delam kotoul:)

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

nazdárek pavli, nemely jste tu kladinu nejakou kratsi, nez obvykle? jinac te chvalim, jsi sikula, ze svůj talent tam nezahazujes, gratuluji k uspechu, jen tak dal:) Market

5:28 dop.  
Anonymous Anonymní said...

peknej kotoul pavlo :)

11:33 dop.  
Anonymous Anonymní said...

jo fakt fajnovej kotoul s tim bys v cechach udelala diru do sveta :)

2:08 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Taky Vas tam nuti chodit na kladinu bosy jako tady? Moje trenerka mne jinak cvicit nenecha, i kdyz bych chtela zkusit cvicky, protoze nektery doskoky dost boli...jak to je u vas?

3:56 dop.  

Okomentovat

<< Home