Rice Lake 2006/07

Sem budu (nepravidelne)psat co se deje v RL, jak si vedem atd.
-- dobra stranka :D lifeguard.bloguje.cz

úterý, listopadu 07, 2006

2. term,gymnastika


to je jeden z vchodu do skoly,prede dverma stojim ja.Zacatkem 2. termu uz budou vsechny dvere zavreny,kazdy dospeli,co vkroci do budovy musi nosit kartu(povolenka:D) na krku a studenti nesmi mit batohy,pry je to kvuli bezpecnosti vsech.Tady na skole najdete vsechny druhy lidi i ty ,co do skolu nosi zbrane..prave kvuli tem je tohle opatreni.Holky muzou nosit kabelky a kluci klidne taky:) me to prijde trochu hloupy,kdyz nemuzu nosit svuj nuz v batohu,dam si tedy do kabelky.a taky budeme muset nosit jmenovky-to si ale nejsem jista.nekde jsem to zaslechla.Zitra mame volno a ve ctvrtek nam zacina 2 term. Pro toto obdobi jsem zvolila Foods for teens, U.S.History a Choir mi zustava,Spanelstina pokracuju a posledni British Literature.To bude asi hodne cteni do skoly,ale potrebuju do sebe nacpat trochu vic anglictiny.A dnesni gymnastika?Boli me cele telo po vcerejsku.Rano jsem se nemohla ani obliknout,pac jsem nedala poradne ruce k sobe, mam namozene svaly a to vsechny!Nejvic teda ruce.Ale jak jsem zjistila nebyla jsem jedina.Ze zacatku jeste nez prijeli holky z Cumberland, nas miss Hunt a couch B rozdelili na 2 skupiny. Kdyz jsem koukla na ty lidi tam,uvedomila jsem si,ze to je asi podle schopnosti a ja byla v te leps!i:) coz me teda potesilo,ale budu muset trochu maknout.Kdyz jsme skakaly pres kone, couch B me pochvalil..vsimla jsem si,ze nektere cviky praktikuji trochu jinak nez jsem byla zvykla,nektere neznam a ten kun nebo co to bylo pres co jsme skakaly vubec nevypadalo jak ta vec, co jsme pouzivali mi v CZ.Muzu rict,ze je to opravdu fyzicky narocne a taky citim,ze mi chybi sila v rukou a ramenou.Zitra sice mame volno,ale gymnastika volno nema!Sama jsem zvedava,jak mi to pujde.Prece jen to je dlouho,co jsem se ukazovala v kratounkym drezu..hehe.Kdyz jsem u toho drezu,chtela jsem si tu aspon jeden koupit,pac oni tu v nich i trenuji.Ale nejvetsi byl pro 15 lete holky a ten mi byl maly.Dneska mi jedna holka prinesla svuj,krasne zarive ruzovy se stribrnyma glitrama a bezva vystrihem na zadech.Pripadam sice jako barbie,ale zapadal jsem s tim do teamu,to je pravda.Co mi dela problem jsou anglicky slovicka o gymnastice.Neco jsem uz pochytila,ale je toho hrozne moc.Takze nikdy nestojim prvni v rade a delam spis to,co delaji ty prede mnou:).Chytra holka.Z Cumberland prijely 2 holciny,exchange studentky z Nemecka.Jsou docela v pohode a anglictinu maji dobrou,takze se s nima da pokecat.Vlastne kdyby to neslo v aj,muzem zkusit nemecky:) .Mam na ne cislo a o vikendu se asi sejdeme,zajdeme na bowling nebo kouknem na nakej film u nas jako spravny Americani.

5 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Paji pamatujes,jak sem jednou u tebe mela tak pred 2 rokama spat?a jaks me ustlala u michala v pokoji a pod polstar dala dopis i s lizatkem?ale nakonec sem u tebe nespala,ale darky si mi dala stejne...tak to lizatko sem mela ty 2 roky pichly mezi tuzkama na stole a vcera sem mela po vas peknej stesk,tak sem ho snedla:)a jeste si pamatuju jaks tenkrat rikala,ze ho mas strasne dlouho,ze je urcite zkazeny:):)ale bylo vcelku dobry-jen nekde mistama to byla misto lizatka takova divna guma:):)

5:28 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Ha, pajo, jsem si rikala, jaka jsem lemra,ze jsem nic nenapsala uz 14 dni na blog, ale ja jsem to vcera napravila, tak se ukaz frajere:)))cilka

11:06 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Pavlo, nezastřelili tě na tom honu, že nic nepíšeš?

2:18 odp.  
Anonymous Anonymní said...

helej se ty jelene lina s cilkou smele konverzujeme en espanol netrucuj in english a pod se pridat:)a hlavne doufam ze si uz hlasovala:)(u me) beso y abrazo

2:52 odp.  
Anonymous Anonymní said...

joo a jeste cas od casu se ukliknu:D a ted sem vlezla na pavla.blogspot.cz -:D sou to stranky v ruzove barve a v rustine. anebo kdyz das misto blogspot blogpsot tak ti tam najede takova stranka kde vyhrajes 5000 dolaru kdyz kliknes..no jednou sem si klikla a to vam nepreju tu melu, chudak nas starous pocitac, div se z toho nevzpamatoval..:)

3:30 odp.  

Okomentovat

<< Home