Rice Lake 2006/07

Sem budu (nepravidelne)psat co se deje v RL, jak si vedem atd.
-- dobra stranka :D lifeguard.bloguje.cz

pondělí, října 23, 2006

skola,vylet

ja vim,vic jak 14 dni nic..ale uz jsem zase z5.pomalu bych si mela vybrat novy predmety,nektery zustanou a nektery RADA vymenim.uvazuju o gymnastice,prece jen musim neco delat v zime,jinak to nejde:) a ptala jsem se miss Hunt-trenerka,ta povidala ,ze ve stredu je sraz,mam se tam stavit a uvidime.
Na telocviku ted hrajeme soccer,kluci holky dohromady a je to uplne jiny nez u nas..rozdil je v tom,ze tady to hrat neumej:) nejlip tu hrajou holky,protoze tu maj holcici team a kluku co hrajou soccer u nas v hodine moc neni.Kdyz i ja jsem dala minule gol,tak to svedci o kvalite.Konecne je to neco,co ovladam docela dobre a lip nez kdejaky "nabuseny" fotbalista.
Vzpomnela jsem si,jak za nami po spanelstine prisla jedna holka a zeptala se nas,jestli pro nas Cechy jsou Americani nejak extremne vysoky.Uplne mi spadla celist a muzu rict,ze me v tu chvili i docela dostala..rekly jsme ji,ze ne, to jenom my jsme jsme drobnejsi. A to nebylo poprve,asi budime dojem,ze jsme nejakej malej narod:) nebo ja nevim..
Tento vikend jsem stravila s Cilkou u Karci Kainkove(ne Kajinkove, jak jsem to napsala do Zamberskych listu..nejmenuje se jak ten vrah a taky me za to pekne sprdla,heh) ve Wuanakee u Madisonu. Karca je tam na pul roku,chodi do skole a stara se o deti-5 deti.Coz jak jsem se sama presvedcila neni vubec jednoduchy!Takze Karco,jestli to ctes,vazne smekam.Zajeli jsme do Madisonu kouknout na Capitol,na nakupy a zahrat si v Laser Center! To bylo nejlepsi.Na 20 minut zavreny se 30 lidma v tmavy mistnosti s labyrintem,rozdeleny do 3 teamu a strileli jsme po sobe laserovyma zbranema:D Stalo to sice $8 na 30 minut z toho 10 minut jsme dostavaly instrukce,coz bylo nejhorsi.Ten chlapek se nadechl,zacal mluvit..pokracoval 10 minut a pak vydechl.Vsechno jendim tonem,neuveritelnou rychlosti,ze bych to ani ja nestihla v cestine.Na konci jsme dostali takovy "osvedceni"kolik lidi zabilo tebe a kolik ty a koho atd. napr. me zabilo 24 hracu a ja zabila 44.Reknu vam,byla to desna sranda a jestli se stavim do Madisonu jeste jednou,hodlam to absolvovat znovu!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home