Rice Lake 2006/07

Sem budu (nepravidelne)psat co se deje v RL, jak si vedem atd.
-- dobra stranka :D lifeguard.bloguje.cz

pondělí, ledna 01, 2007

Vanoce,Silvestr





Vanoce jsem stravila v rodinnem kruhu u Bergeru. Nejdrive se sesli vsichni pribuzni na veceri. Vecereli jsme krocana, brambory a naky dals

i veci k tomu. Taky jsme meli nakou norksou vanocni rybu, protoze u nas byla 100-leta babicka od Char a ta je z Norska, takze pred jidlem rekla modlitbu v norstine. Jinak me vsichni varovali, at tu rybu nejim, ale ja ze to zkusim. Fakt to nebylo dobry..

Potom co odjeli jsme rozbalili darky.Zadny rozbalovani rano, ale uz vecer. Co jsem dostala? Takovy ty typicky veci, co dostavaji holky k Vanocum-obleceni,kosmetiku,nausnice a penize. Pak jsem musela pripravit mleko a cukrovi pro Santu a ten mi pak nechal vzkaz rano, ze dekuje:) Byly to pekne Vanoce.

Silvestr jsem stravila u jedne holky z gymnastiky,s jeji kamoskou a s Cilkou. Nabarvily mi vlasy a koukaly jsme na Noc v Roxbury a Clockwork Orange-coz je mimochodem fakt divnej film..

Hannah-ta holka u ktere jsme byly mela doma hromadu paruk..tak jsem si nejake zkusila a tady vypadam presne jako moje mamka. Kdo ji zna vi, ze mam pravdu. Takhle ted vypadam s tmavsima vlasama, koukam, ze potrebuju ostrihat taky:-/

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

HEY! How was the Ludafisk? (Did she put a lot of butter on it? haha)

Jinak ted mas vlasy jako dita, tak si stejne nevyberes ..

7:49 dop.  
Blogger Hanča, Pájka, Myšpulín said...

Ludafisk is tasteless unless you put a lot of butter and salt on it..
+ jeste potrebuju ostrihat, musim zavolat Susan, ale nemam cas po skole kdyz mam porad gymnastiku.

8:07 odp.  
Anonymous Anonymní said...

teda paji, rika se jak na novy rok, tak po cely rok, a tys sem psala 1. a od te doby houby:)ze ty mas hlavu v americkych oblacich a tohle stare dobre ceske prislovi se ti z ni vykourilo??hh;)

3:08 odp.  

Okomentovat

<< Home