Rice Lake 2006/07

Sem budu (nepravidelne)psat co se deje v RL, jak si vedem atd.
-- dobra stranka :D lifeguard.bloguje.cz

úterý, ledna 30, 2007

vic..

Amber-moje host-sister s kamosem. Mimochodem ten kluk vypada jak Pavel Lobl,ze jo?:))









Novy term jde docela dobre. Predmety me vazne bavi a nejvic asi keramika. Mr. Davis je super ucitel a je s nim sranda. Language Skills jsou taky dobry. Minuly tyden me Amber vzala na rockovej koncert v kostele v Rice Lake. Uplne mi to pripoimnelo domov:)) jak jsme vzdycky vymetali neco podobnyho.. tak to byl jeden z tech dobrej zazitku. Chystame se do Minneapolis na dalsi v sobotu. Jeji kamoska ridi a maj misto v aute, tak pokud se mi bude chtit, pojedu s nima. Jinak bych jela s Bergerovyma mrknout na Roba na basket do Menomonie. Pridavam fotky z basketu, gymnastiky a muj novy pokoj:)



Muzu rict, ze se to tady zacina nako rozjizdet, vic se toho deje. Mozna to je tim, jak jsem musela zmenit rodinu po pul roce. Kadopadne kdyz srovnam moje 2 rodiny, jsou uplne odlisne. Aspon zase neco novyho.

Na spanelstine na nas Mrs. Leal mluvi jenom spanelsky, coz pro me bylo trochu sokujici ze zacatku, ale kupodivu se ji da docela slusne ruzumet:) jj, kdo umi ten umi..

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Hahahaha,zda se mi to,nebo ma fakt cilkous na ty fotce z basketu OPAR?:d:D:Dhaha........cilkooooooooooooous ma opaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar:D:D:D:D

8:37 dop.  
Anonymous Anonymní said...

ta holka co s ni ses vyfocena na basketu je ta sama co je nahore s tim klukem????uaa, udiv...no ueh:)))nahore vypada jak paja michalovicova..tyjo jakto ze tam najednou maj ty vlasy takovou zarivou barvu??:))))) jak vidis podepisuje se na me sedeni s adel..:)))))

2:15 dop.  
Anonymous Anonymní said...

paji, napises mi pls svou novou adresu?? anebo kdopak tady bude mit narozky, aha?:)) meli sme ted prazky, to bylo supr, byla sem u toma, varili sme si a starali se o domacnost, haha, zvladli sme i kynuty buchty:))) dikes za zpravu k svatku, mej se bajo, pa v.

7:30 dop.  

Okomentovat

<< Home